T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
KONYA / SARAYÖNÜ - Halıcı Cumhuriyet İlkokulu

Okuyorum,Yazıyorum,Dünyaya Açılıyorum

Proje hakkında

Öğrencilerimizin ilkokuma yazma sürecinde karşılaştığı sorunları tahmin edip öğrenmek,bu sorunlara zümreler ve ortaklar arası işbirliği ve görüş alışverişi ile çözüm yolları üretmek,bu yardımlaşma ve dayanışma sayesinde daha etkili ve kalıcı okuma yazma ve eğitim öğretim süreci yaşamayı amaçlıyoruz.

HEDEFLER

1.İlkokuma yazma sürecini çeşitli etkinliklerle eğlenceli,etkili ve kalıcı hale getirmek.
2.Diğer derslerde yapılacak etkinliklerle ilkokuma yazma sürecine katkıda bulunmak.
3.Teknoloji ve web2 araçlarını eğitim öğretim sürecinde daha etkin ve verimli kullanmak.
4.Bireysel farklılıkları önemseyen ,öğrenci merkezli çok yönlü yöntem ve teknikler kullanmak ve geliştirmek.
5.Okumayı öğrenme sürecini eğlenirken öğrenen bir yapıya dönüştürmek,okumayı seven,okuduğunu anlayan öğrenciler yetiştirmek.

ÇALIŞMA SÜRECI

EYLÜL:Velilerle Toplantı,Proje Tanıtımı
EKİM:Afiş ve logo Çalışmaları
Harflerin drama ve oyun etkinlikleriyle hissettirilmesi.

KASIM: Müzik ve Görsel Sanat Çalışmaları

ARALIK:Gölge Oyunu Teknikleriyle okuma etkinliklerini geliştirme

OCAK:Etkileşimli tahta etkinlikleri
Antropi Teach Kullanımı

ŞUBAT:Dikte Çalışmaları,Mektup Yazma

MART:Serbest Hikaye yazma etkinlikleri

NİSAN:Yapılan yazma çalışmalarının sergilenmesi,paylaşılması

MAYIS:Okuma Bayramı Etkinlikleri

BEKLENEN SONUÇLAR

Öğrencilerimiz bu süreçte eğlenirken okuma yazma öğrenecek,teknoloji etkin ve verimli kullanılacak,öğrenciler belirli bir okuma hızına ulaşacaklar ve okuduklarını daha anlamlı hale getireceklerdir.Proje sonunda öncesi ve sonrası etkinlikleriyle ortak bir ürün ortaya konulacak,öğrencilerde zaman içerisinde meydana gelen değişiklikler yapılacak olan sergiyle sergilenecektir.

26-12-201926-12-201926-12-201926-12-201926-12-201926-12-201926-12-2019

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 26.12.2019 - Güncelleme: 13.02.2023 11:21 - Görüntülenme: 283
  Beğen | 0  kişi beğendi